Časté otázky

Bojím se svěřit konzoli do rukou "internetové opravny", jak mne přesvědčíte?
Přesvědčovat Vás můžeme tím, že nejsme jen internetová opravna, ale máme kamennou pobočku, při opravě dostanete protokol o opravě a můžete se na nás obrátit kdykoliv.
Kolik bude stát oprava konzole?
Oprava konzole je jako oprava automobilu, pokud nám e-mailem sdělíte co Vaše konzole dělá (resp. dělat by měla) ale nedělá, odpovíme Vám orientační cenu za tento typ závady. Vězte ale, že přesnou cenu se dozvíte až po převzetí přístroje technikem, který konzoli diagnostikuje.
Kolik bude stát doprava opravené konzole zpět?
Přepravné se řídí aktuálními ceníky České pošty s.p.
Jak dlouho bude oprava trvat?
Záleží na druhu opravy, některé opravy na počkání (do 1 hodiny), některé do 24hodin. Pokud bychom neměli skladem náhradní díl, je možné že se oprava v řádu dní, vše se dozvíte po diagnostice a ocenění.
Mám novou konzoli Playstation 3 a chtěl(a) bych raději Microsoft X-BOX 360
Ano, nabízíme možnost protiúčtu tzn. zaplatíte tržní rozdíl mezi oběma konzolemi (záleží na stavu té Vaší, příslušenství, zda-li je v záruce) kontaktujte nás
Mám rozbitou konzoli, ale nejsem z Prahy. Jak mám postupovat, pokud se do Prahy nechystám?
Konzoli bez příslušenství pečlivě zabalte a jako balík (doporučujeme pojistit) odešlete na adresu:
Servis-konzolí.cz
Karlovo náměstí 29
Praha 2
128 00
Česká republika
Poskytujete záruku na odvedenou práci?
Ano, poskytujeme záruku v délce 12-24 měsíců na díly a 6 měsíců na odvedenou práci.
Jaká je otevírací doba v kamenné pobočce?
 
 pondělí 9.00-18.00 hod.
 pondělí 9.30-18.00 hod.
 pondělí 9.30-18.00 hod.
 pondělí 9.30-18.00 hod.
 pondělí 9.30-16.00 hod.
 
Vaše provozní doba se překrývá s mým zaměstnáním, je možné se nějak domluvit?
Pokud si přejete, můžete si domluvit schůzku i mimo standardní otevírací dobu. Pokud to půjde, přizpůsobíme se vám.
Přehled opravovaných přístrojů a jejich nejčastějších závad Prohlédnout